onsdag 1. januar 2014

Wow.



Hvor ble 2013 av? Plutselig er himmelen full av fyrverkeri, jeg ser på klokka og vi er bikket over i 2014!
Begynte så smått på et tilbakeblikk på året som var, men det endte meg at jeg ombestemte meg. 2013 var et tøft år, og jeg vil egentlig ikke utbrodere så mye, så om noen er nysgjerrige får de heller bare lese bakover i bloggen.

2014 vil derimot begynne med en ridetur til Malaga (Spania), og så er det full rulle med folkehøyskole frem til i mai. Etter det, hvem vet, men målet/drømmen er et sted å bo i Trondhjem. Når jeg kommer tilbake til folken skal jeg òg ringe et av de norske sirkusene og høre om jeg kan få sommerjobb hos dem, blir i så fall helt awesome. Så er det full rulle med jobb til høsten, om alt går etter planen. 

Skal bli godt å se alle venner igjen den femte januar, både de tobeinte og firbeinte. Merker at den eneste kontakten jeg har hatt med hest på ukesvis er på ridesenter i Minecraft ;).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar