fredag 31. august 2012

Spaghettidager

Da var nok en uke med skole overstått, og siden jeg endelig har fått penger på konto og ikke har undervisning i morgen blir det lesedag kombinert med storshipping i morgen;). Har levd på spaghetti i flere dager på rad nå, og har generelt hatt trang økonomi hele sommeren, så jeg merker det er utrolig godt å ha skikkelig god råd igjen. Eneste problemet er at det er så utrolig godt at jeg vegrer meg veldig for å faktisk bruke penger, men det er vel bare av det gode, da varer de vel mye lenger;).

Vi fikk nylig vite hvem som i klassen som får ha praksis i Zambia, et land i Afrika jeg knapt nok hadde hørt om før jeg begynte her, og selv om jeg er utrolig glad på deres vegne, så minner det meg om hvor rart det når klassekameratene mine forsvinner i alle himmelretninger for å jobbe et semester ymse steder. Får satse på at jeg blir heldig med dem jeg jobber sammen med, og ikke minst for, under min egen praksisperiode;). Vi vet ikke hvor vi skal ennå, det blir en intervjurunde først og så må vi vel vente på avgjørelsen til lærerne. Men krysser fingrene for at jeg får "tjenestegjøre" her i Sogndal!

Merker uansett at det er tungt å komme seg av gårde for tiden, litt fordi jeg har vært så passiv under hele sommerferien. Har hatt en del fravær allerede, og merker det ikke akkurat er så bra for psyken å være så mye borte. Håper på å få redusert fravær og jevn arbeidsflyt, vil helt sikkert hjelpe å være med venner fremover óg, ser spesielt frem til å henge på Meio og klatre med klasekamerater:).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar