lørdag 18. august 2012

Last Weekend

Da skriver man siste helg før skolestart! Har hatt lyst til å skrive innlegg en lang stund, men hatt litt skrivesperre, vet ikke helt hva jeg skal skrive om, så etter flere forsøk endte det med at jeg lagde et kompromiss med meg selv ved å bestemme at det var greit å skrive innlegg i stikkordformat :) .

  • Har funnet ut ved en tilfeldighet at den ene roomien min faktisk er norsk (ja, greide å finne det ut først nå). Er ikke omringet av tyskere likevel :3 .
  • Har fremdeles ikke truffet så mange fra klassen, forrige gang de var samlet på "kafedate" klarte jeg selvfølgelig å blingse på kalenderen og tro det var den dagen jeg hadde psykologtime, så møtte der istedenfor på kafeen og gikk glipp av hele greia :p . Men, men. Blir vel bare desto bedre å møte alle på en gang på mandag!
  • Prøver å lese i en pensumbok jeg aldri kom inn i da jeg gikk vårsemesteret (den er skrevet på veldig tung engelsk). Det går ikke helt bra, kommer fremdeles liksom ikke i gang. Skulle gjerne heller lest på pensumet til semesteret som kommer og skaffet meg et forsprang (noe som jeg forestiller meg at kan være utrolig kjærkomment!) men har ikke hatt råd til å kjøpe noen av bøkene ennå, så det ble med tanken.
  • Er veldig spent på hvem jeg havner i gruppe med dette året, om de bruker gruppene fra våren eller om de lager nye.
Har vært litt bloggtørke her nå, ser frem til at det endrer seg når skolestart kommer :) . Vi blogges!


På kafé noen dager før skolestart. Foto: Rut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar