søndag 12. august 2012

Gjenforent


Nå begynner ting å ordne seg her :) ! Er tilbake i fantastiske Sogndal, har fått og signert gjeldsbrev fra Lånekassen så jeg får penger om bare noen få dager, har blitt kjent med de hyggelige tyskerne som er flyttet inn hos meg, og folkene mine fra fjoråret begynner å vende tilbake til Saftbygda:)! Har fått truffet igjen Ann Helen og Svein, som har flyttet inn i sentrum, ett minutt gange fra Kulturhuset, akkurat ikke tidsnok til å få gangavstand til skolen (for de har som kjent flyttet undervisningen til ett minutt gange unna der jeg bor!). Hjalp til med å bære ting inn hos dem, men fikk óg tid til å slappe av og skravle og bli kjent med lillesøsteren til Anni, som hadde kommet på besøk. Har óg fikset kaféavtale nå på mandag med en hel gjeng fra klassen, skal bli utrolig godt å møte alle kjente igjen :).Men nei, legger ikke ut bilder av gjengen, eller den nye leiligheten til Ann Helen, for som vanlig er jeg helt håpløs på å ta bilder av folk og fe til bloggen. Men det kommer, det kommer;)!

Uansett, gleder meg til skolen begynner og jeg begynner å komme i gjenge igjen med studier og fritidsaktiviteter! Det slo meg igjen i dag, da lillesøsteren til Ann Helen spurte meg om jeg gikk i klasse med Ann Helen og Svein, hvor utrolig det er at jeg går andre år på høyskole! Jeg som slet sånn i videregående at alt bokstavelig talt virket håpløst, kan si at jeg går andre år sosialt arbeid og snart skal ut i praksis med klassen! Så til alle der ute som sliter og kanskje er skoleleie, eller føler at alt er håpløst -- stå på, heng i, du blir ferdig til slutt og det føles fantastisk!
Sosialt arbeid andre år, here I come!


In other news: jeg prøvde en stor bøtte hjemmelaget tyttebæris i dag. Var sært :p. Men det var faktisk godt, da :).

Stå på :) .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar