fredag 1. juni 2012

Noen tanker akkurat nå

 - Kjenner det var veldig lite lurt å dra på joggetur med innebygd styrketrening kvelden før en våkenatt. *******, så trøtt jeg var i morges og i dag formiddag. Å skrive ferdig etikkoppgave i halvsøvne er ikke kjekt.

 - Ble overraska over hvor utrolig mye mer effektiv jeg ble straks jeg koblet laptopen fra Internett ;) .

 - Utrolig godt å være ferdig med oppgaven og ha levert den inn, selv om jeg kjenner jeg er misfornøyd med at jeg ikke fikk blitt ordentlig ferdig med oppgavene og finpusset på dem. Håper det går bra.

 - Gruer meg faktisk litt til festen ikveld, selv om jeg vet det kommer til å bli kjekt, særlig når jeg vet gode venner kommer. Men er skikkelig sliten og vil egentlig bare sove ut.

 - Litt kjekt å bare skrive stikkord akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar