tirsdag 18. september 2012

Prosjekt Flittig Student for et døgn!

Okei, så ene nyttårsforsettet mitt var å bli Flittig Student, Så i uken som kommer skal jeg bruke 24 timer sammenlagt på skolearbeid. Kommer til å legge ut resultatene her fortløpende. Klarer jeg et døgn sammenlagt skal jeg belønne meg selv med noe fint noe :3 -- har ikke bestemt meg for hva enda. Har som delmål å få lest minst 50 sider hver dag. Kanskje det vanker ekstrabelønning på meg om jeg greier det óg;)?

Vet veldig godt at 24 timer "bare" er seks timer dagen fra i morgen av, og enda mindre om du regner med lørdag og søndag, men jeg har vært såpass Håpløs Student i det siste at jeg skjemmes over meg selv, og det er bedre å sette realistiske mål til å begynne med, for så å høyne kravene til meg selv i ukene som kommer:).


Grunnen til at jeg legger ut dette som blogginnlegg er at jeg håper det virker mer motiverende om det er flere som kan følge med "over skulderen min". Så vil komme med oppdateringer nedenfor hver kveld. Stay tuned:p!

Men så: nådde ikke helt denne. Kom rimelig nær, men nei. Men er glad for at jeg har prøvd, og har fremdeles planer om å bli bedre:).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar