torsdag 6. september 2012

Kom arbeidslyst og treng deg på...

Huff. Føler meg virkelig ikke akkurat som den flittigste studenten i Sogndal. Etter en sommer hvor jeg har gjort ingenting har det vært tøft å komme igang igjen, både med skole og hverdagslige ting som studier, vasking og rydding av rom, osv. Er glad jeg har venner jeg kan ta kontakt med, og som tar kontakt med meg, så jeg får kom't meg ut av hybelen med jevne mellomrom:).

I dag var egentlig en forholdsvis bra dag, har vært nede hos Ann Helen og Svein og spist kinamat som Kikki spanderte på oss fordi vi lot henne overnatte hos oss (en natt hos oss og en eller flere hos AH og Svein, så vidt jeg forstod det). Skal ha Kikki på overnattingsbesøk oftere om jeg får en gratisporsjon stekt spaghetti hver gang :3!
Men nei, ingen bilder derfra, for jeg er fremdeles fullstendig håpløs på å ta bilder av folk når jeg er med dem:p.

Har utover det egentlig ikke gjort på noe fornuftig idag, bortsett fra at jeg gikk på veggen isted og bestemte meg for å ta meg en sykkeltur til sentrum. Endte opp på Bon Appetit og kjøpte en hamburger jeg tok med meg hjem. Så her sitter jeg, lurer på om jeg skal prøve å få lest litt nå siden jeg faktisk er såpass våken som jeg er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar