onsdag 7. desember 2011

Kaldt

 
Eget bilde.

Da har man fått unnagjort eksamen, aka "oppgavehelvete". Har skrevet totalt 27 eller så sider med eksamensoppgaver om sosiologi, sosialpolitikk, stag og kommunalpolitikk og juss, fått to av dem trukket ut, og levert dem innen tidsfristen.

Så nå blir det å slappe av litt før det blir fult kjør med eksmenslesing til skriftlig eksamen torsdag, før det endelig er juleferie. Er sliten, litt engstelig for at oppgavene ikke skal bli godkjent (er småredd for at jeg har gått over eller under antall tillatte ord), og gjennomfrossen ettersom det er iskaldt her i Sogndal nå og jeg klarte å miste en buss etter å ha vært å hentet dataen min hos en venninne av meg, og måtte gå hele veien hjem. Men da blir det desto bedre å få hvilt ut og få varmen i seg:).

I andre nyheter skal jeg på "cirkusinspirert" danseforestilling fra en dansegruppe for barn nå på mandag, vet ikke helt hva det vil gå i, men er blitt lovet "akrobater, dyr og klovneri". Vi får se, vi får se :) .

 Eget bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar