søndag 16. desember 2012

Juleferie.

Dette har vært et helvetes til semester.

Har nå for noen dager siden tatt den siste av våre to eksamener, vet ikke hvordan det gikk med den skriftlige, men fikk en "sterk C" på muntlig eksamen (som telte som 1/3 av total eksamenskarakter) og er storfornøyd.

Eksamensforbredelser 
(trykk på bildet, høyreklikk og velg "vis bilde" for stor versjon)

Det verste er at jeg ikke helt føler jeg kan senke skuldrene ennå, for i morgen skal jeg innom og treffe personalet hos NAV Fjaler, hvor jeg skal ha praksis semesteret som kommer, og da blir det gjerne til at jeg bare drar videre til Bergen. Vet ikke helt hva det blir til, men føles litt kjipt (og unødvendig kostbart) å skulle dra helt forbi Førde for så å bare snu igjen og dra opp igjen til saftbygda, når jeg allikevel skal ned til Bergen til slutt etter hvert for å feire jul med familien. Særlig nå som det virker som de fleste av englebarna (klassekameratene mine) har dratt på juleferie, blir litt ensomt og tomt her i bygda da;). Skulle bare ønske jeg fikk noen flere hviledager her før jeg måtte ta fatt på pakking og hjemreise.



Sitter og slapper av litt før jeg skal ta fatt på julerydding og -vasking av klær og hybel, har nettopp handlet inn marsipangriser til meg selv og julegaver til foreldrene mine og en av to kusiner, og så blir det vel en enkel middag på meg etter hvert også...

En interessant utvikling er at ene læreren på skolen min har et prosjekt gående, "Senter for aktiv fritid og sosial trening", hvor de tilbyr aktiviteter til "mennesker som faller utenfor det sosiale fellesskapet i samfunnet", og jeg har meldt min interesse for å bidra som sirkusinstruktør. Har ikke fått høre noe konkret ennå, for prosjektet er litt i pausemodus, men de skal ha meg i bakhodet, så får jeg vel høre mer når de trenger folk. Hadde blitt kjempedigg å faktisk få ha sirkus som yrke en tid, om enn bare som instruktør:). Har for øvrig sånne sirkusabstinenser at jeg også veldig sterkt vurderer å ta kontakt med Cirkus Zorba, de har visstnok problemer med å få tak i norske billettselgere, og hadde vært herlig å jobbe på sirkus igjen!

Sogndal in white
Stå på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar