onsdag 23. mai 2012

Kaffe, pensum og slakkline

Satt på lesesalen idag og kjente jeg ikke klarte å komme igang igjen med etikkoppgaven, så lånte noen etikkbøker på biblioteket. Tenkte når jeg først hadde lånt dem at jeg like godt kunne gå ut i solen med dem, så jeg tilbrakte resten av dagen på studentenes, og sognadølenes, samlingssted i varmen, midt i Sogndal "sentrum":

#lifeisgood

Var deilig å være ute blant folk i sola! Denne lille parkpletten er et yndet samlingssted både for soling og avslapping og alle mulige fritidsaktiviteter, blant annet bygdens godt representerte slakklinemiljø (kan skrive et eget innlegg om "lurkisene" senere en gang ;) ). Leker med ideen om å starte Undergruppe Nysirkus i studentersamfunnet, og da er det kjekt å vite at det i hvert fall sikkert kommer til å dukke opp mer enn nok linedansere ;) . Har og klart å komme inn i "ansvarsfull student"-modus og begynt å ta med presskannekaffe hjemmefra istedenfor å kjøpe den i kantinen, tror jeg sparer veldig mange penger på det (det, og å ta med brød og pålegg hjemmefra). Håper jeg klarer å holde på forsettene når vi begynner på'n igjen til neste år :).

Kjenner det er skikkelig godt å ikke ha forelesninger og kunne disponere tiden sin helt selv, eneste problemet er at det kan bli litt mye avslapping og litt lite jobbing noen ganger, var det med å ta seg selv i skinnet, da ;) ... skal prøve å være mer med andre studenter som danner kollokvier, se om det hjelper på motivasjonen med mindre de er enda verre vimsekopper enn meg igjen. Eller så stikker jeg bare ut i solen igjen og leser pensum i gresset. Vi får sjå:).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar