onsdag 30. mai 2012

Euphoria

Sitter på et av grupperommene i Kulturhuset og tar en bloggepause fra mappeoppgaven i etikk. Begynte dagen med en psykologtime, så gikk/jogget jeg en tur, dro hjem, dusjet og dro på Kulturhuset, og her har jeg sittet med Ann Helen og Svein en god del timer nå. Det er blitt kveld og vi har måtte spise middag her (har endelig fått penger på konto fra Tone-konserten :) ), og nå sitter jeg og Ann-Helen her og prøver å holde motivasjonen oppe mens vi bytter på å spille musikk på laptopene våre for hverandre. For øyeblikket går det i Euphoria fra Mac'en til Ann-Helen, som i skrivende stund er stukket opp på datalabben for å skrive ut noe. Flittige studenter ;) !

Dagens desidert høyeste lyspunkt må være at jeg fulgte opp et tips jeg fikk fra fantastiske bestevenn Rut i går og ringte hjemmesykepleien på Landås, hun hadde hørt det var stillinger ledige der. Så nå skal jeg på prøvevakter sammen med henne rett etter eksamen, så skal jeg bestemme meg for om jeg vil ha stillingen. Får en 100%-stilling sommeren gjennom om jeg takker ja til den, og da er jo økonomien i boks :) !

Får bare komme meg tilbake til oppgaveskrivingen nå som jeg er så godt i gang. Snakkes :3 !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar