tirsdag 7. februar 2012

En god dag

Endelig en virkelig god dag. Møtte opp på Kulturhuset med gruppen min og gjorde endelig ferdig oppgaven vår, noe som var deilig nok i seg selv, men så hadde jeg hørt rykter om at de hjemme hadde sendt pakke til meg, så jeg stakk innom postkontoret og hentet en diger norgespakke med klær, snop og masse god mat :)! Så var det hjem og slappe av litt, og da jeg logget på Internett for å sjekke to Let's Plays jeg følger tett (Your brain is awesome og This thread are sick), og som har ganske lang ventetid mellom nye episoder, hadde begge blitt oppdatert! Lykke:p.

Ikke verdens beste bilde, but you get the point.

Eneste lille negative var at de sendte opp jussboken som jeg passet på å glemme igjen (er ikke noe begeistret over den boka og anbefaler ikke at fremtidige studenter kjøper den). Men det kunne jo ikke de vite, og det er jo tanken som teller ;) .

Så da var det egentlig bare å slappe av og kose seg med dem i rundt 10-20 minutter til, så skal jeg avgårde med noen kompiser og spille fotball innendørs på følkehøyskolen i bygda. I og med at dagen bare blir bedre og bedre, satser jeg på at de har gymtau så jeg får trent luftakrobatikk;).

Følte jeg trengte et "skryteinnlegg" etter det noe depressive innlegget jeg hadde for et par poster tilbake.
See you!

1 kommentar: