søndag 19. mai 2013

Grattis med overstått

Da var 17. mai overstått for i år, og sommeren ser ut til virkelig å ha kommet til Sogndal som til resten av landet. Det er varmt, det er strålende sol, og fossestrykene utenfor studentheimen flommer over av smeltevann. Har vært en kjapp tur ned til sentrum for å kjøpe min daglige iskaffe, og var en fantastisk følelse å sykle over broa og kjenne vannspruten fra de ville strykene som glitret i sola!

17. mai ble litt amputert for min del, siden jeg bare fikk sove typ to timer kvelden før, men fikk kommet meg ned på Meio og truffet noen venner, kjøpt pølse og en bøtte med is, og generelt nytt livet i solfylte fjøra. Gikk glipp av barentoget og festlighetene på ettermiddagen siden jeg lå i snga og ladet opp til en natt på jobb på Meio, der jeg hadde vært dum nok til å si ja til å jobbe siden de virkelig manglet folk den kvelden. Hadde gledet meg til å se sogndalstudentene synge sommeren inn som i fjor, men det viste seg at vi måtte avlyse karaoken fordi vi ikke hadde mange nok på jobb:(... men satt i det minste igjen med god karma for at jeg hadde stilt opp :)!

Kjenner også generelt at det går bedre enn før, tror jeg begynner å komme ut av den verste depressive perioden. Vet fremdeles ikke hvordan det blir med jobb og hybel og studier/jobb til høsten, men har folk å snakke med og har time med NAV onsdag, så vi får se hvordan det går;).


Gratulerer med overstått!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar