lørdag 9. mars 2013

Bingo, kafé og penger på traktor

Har hatt en rimelig god start på helga. Tilbrakte kvinneettermiddagen som kafévert på det koselige studenthuset vårt, der dagsorden som vanlig var koselige folk, PlayStation 3, brettspill, musikk på Spotify og rimelig hjemmelagde lunsjretter!



Prøvde meg og som bingovert -- har ikke spilt bingo bortsett fra en gang da jeg og Rut tilfeldigvis slentret innom Meio for å få tiden til å gå til bussen gikk, og kjøpte ett bingobrett hver bare for moro skyld. Jeg vant andrepremien, Rut stakk av med førstepremien, og siden det har jeg ikke spilt bingo, synes det er altfor lett.

Vel hjemme var det bare å sette seg ned og slappe av. Har tusen ting jeg har lyst å gjøre på, men med overtrukket kort og bare 10 kroner i mynt hadde jeg ikke råd til annet enn å synes synd på meg selv.
Da husket jeg plutselig at jeg hadde en glemt hundrelapp på sparetraktor,


så nå blir det handletur i morgen så jeg får kjøpt en kartong melk og noe syltetøy, i hvert fall:). Har en god del penger i vente fra høyskolen (dekning av husleie og reise til/fra praksissted), håper virkelig de sender penger snart.


Og bare sånn at det e sagt: 
Grattis med overstått, jenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar