onsdag 25. mai 2011

Taking a step back

Taking a step back
Minneveggen fra "Klasserom 2", vårt beskjedne sirkusrom.
Eget bilde.
Kære Øyvind

Tak for din deltagelse i vores introdage på Artistlinien. Jeg må desværre meddele dig, at du ikke kom ind på vores artistlinie. Vi havde rigtig mange ansøgere, og vi kunne desværre ikke optage jer alle.


Hav det rigtig godt.

Mange hilsner Jette, AFUK
Jah. Fikk da svar fra AFUK via e-post, og fikk vite at jeg ikke hadde kommet inn. Ventet egentlig på det, var veldig mange søkere og mange av dem igjen holdt veldig høyt nivå, pluss at jeg måtte stå over flere øvelser grunnet skadet rygg... men litt kjipt likevel, når du setter noe for deg vil du jo selvfølgelig lykkes med det. Men sånn er det nå, får håpe det går bedre på opptaksprøven hos Circomedia i Bristol nå i midten av juni. Er ikke sikker på om jeg har psyke nok til å gå ett eller flere år til med sirkustrening som stoda er nå, spesielt ikke hvis det innebærer å måtte flytte til og etablere seg i et annet land, men vil nå gå på opptaksprøven uansett, delvis for opplevelsens skyld.

Er rart at det er ti dager siden skolen sluttet. Savner sirkuset mitt og forestillingen vår som vi fikk så mye ros for. Hele året føles allerede litt uvirkelig, som en drøm. Skulle ønske jeg var fem-seks år yngre, da hadde jeg unnet meg å gå et år til og fulgt det opp med minst et år med høyere sirkusutdanning. Som det er vet jeg ikke om det blir noe av, bortsett fra hvis jeg skal kombinere sirkuskunnskapene med sosialt arbeid (f.eks. for aktivisering av ungdom). Vil uansett drive med sirkus på si, både i form av fysisk trening og som en ekstra inntektskilde. Bare å sende mail eller kommentere her hvis du er interessert i trapeskurs!

Har egentlig ikke så mye annet å skrive om, var ute med kjære kajakken i går og holdt på å blåse bort i kraftig vind og høye bølger. Var ikke verdens beste dag å innlede padlesesongen på, men er glad jeg dro ut og håper det blir mange flere turer utover sommeren. Har to gode venner som også vurderer å kjøpe kajakk, håper det blir noe av, for det hadde vært utrolig koselig å ha noen å padle med ute på fjorden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar