onsdag 13. april 2011

Lyset i midten av tunnelen, og Norske Talenter-film

Har hatt en gjennomkjøring av forestillingen med klassen idag, komplett med det vi har av lys, lyd og kostymer. Har vært mange skjær i sjøen i det siste, blant annet har vi måttet forkaste to numre og lage dem om igjen fra bunnen av, men jeg kjenner gjennomkjøringen i dag gikk veldig bra, og nå heller jeg mer mot at vi kommer til å klare dette helt fint. Vi er bare halvveis fremme ennå, men kjente likevel at jeg fikk en "lyset i slutten av tunnelen"-følelse. Vi fikk også bestemt oss for navnet på forestillingen, så nå skal folk begynne å lage plakater over påskeferien. Skal også drive og jobbe mer med programheftet vi skal dele ut til publikum når de kommer inn i salen.

Ellers tenkte jeg at jeg ville dele dette trapesnummeret fra Norske Talenter. Det er av en ung jente som heter Thea Blossom, og som drømmer om å nå helt opp til kanadiske Cirque de Soleil, det største og mest prestisjefulle nysirkuset i verden. Hvis jeg blir halvparten så god en dag blir jeg storfornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar