søndag 17. februar 2013

Nettverk.


Da har jeg vært innom Storbyen Saftbygda og truffet et knippe englebarn! Har lesedag hver fredag, så dra torsdag ettermiddag og kom hjem igjen i dag, og fikk tid til lunsj og «chilling» på kveldstid med tre klassekamerater, en kjær gammel venn fra en annen linje og årskull, og to jeg ikke kjente fra før. Koste oss på et spisested som nylig har åpnet på senteret. Merka at jeg fikk litt «dårlig studentsamvittighet» da jeg måtte ut med 160 kroner for en forholdsvis liten prosjon med spaghetti og en kopp kaffe, men skitt au, det smakte godt og var uansett verdt den hyggelige stunden vi fikk der;). Så dro vi hver for oss før vi samlet oss igjen utpå kveldinga:).

Ett stykk trofast venn og klassekamerat:)


Var utrolig godt å se folk igjen, etter at jeg flyttet fra saftbygda har jeg kjent skikkelig på hvor glad jeg er i folkene jeg har der. Merket det også da jeg bodde der, selvfølgelig, men merker det enda sterkere nå som jeg bor et par kommuner unna dem. Føler vi er en flott gjeng, selv om vi var mer sammensveiset da vi var på det mer åpne og «sosiale» Kulturhuset. Har selvfølgelig hatt venner før og:p, men føler jeg har fått en helt spesiell kontakt med de i Sogndal. Snakka med et par i Sogndal om at vi bare må prøve å treffes klassevis igjen i løpet av semesteret, håper og tror det blir noe av!

Er jo liv i økende grad her i Dale og, da, praksis begynner å komme i gang for fullt, har fått to brukere å jobbe fast med nå (hjelp!) i tillegg til én jeg jobber med sammen med veilederen min! Kjenner det er blitt litt småhektisk allerede, særlig med den mengden papirarbeid vi blir satt til å gjøre, men er jo kjekt og, vi har og dager der vi stikker på seminar og fagdager.

hvilket betyr et kjærtkomment avbrekk fra 
kontorhverdagslivet, spennende foredrag 
og god mat! Misunneli'?

Har fremdeles ikke helt kommet inn i en god «fritidsrytme» her i Dale, må bli flinkere til å komme meg ut og finne på ting, for eksempel klatring og pub-besøk, så forleden planla jeg skitur og satte fram skiene utenfor døra. Himmelen tok hintet og druknet bygda i regn, så det får bli allminnelig fottur når sola skinner igjen, og skitur når det begynner å snø igjen:).

Så det såh :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar