tirsdag 24. juli 2012

Glade dager

Nettopp tilbake i elskede saftbygda etter noen gode dager i hjemlandet. Har hatt Mia Karoline (kussen på 12) på besøk, og har også hatt brødrene mine og kjæresten til yngstemann innom, så har funnet på litt av hvert i løpet av ferien. Har vært mest med kussen, og vi dratt på klatring, spist hjemmelagd sushi, tørket støvet av familiens gamle Gamecube, frisket opp gamle kunster i trapesen min (kult å ha en kusine som er cheerleader når du selv har vært luftakrobat), og spilt noen runder med Betrayal at House on the Hill, som er et fantastisk grøsser-eventyrbrettspill som jeg absolutt anbefaler! Fikk óg litt tid til Minecraft, så fikk bygd et hus til kussen som jeg ikke fikk tid til å vise henne før hun dro. Kan sende bilder på epost istedenfor :) .

Har flere bilder og en video jeg vil laste opp, men mobilen skaper seg til en avveksling, så det kan bli en stund til jeg får det til. Kanskje, kanskje :) !

Hjemmelagd sushi, fra broren min og kjæresten hans
som nettopp gikk Kinalinjen ved Møre folkehøyskole.

Betrayal at House on the Hill :D

 Kuss i veggen.

 Mjukis (vondt:p)

McDonald's har så mye bra å by på, 
og så heller de colaen perfekt!

...og tilbake i fantastiske Sogndalsfjøra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar