mandag 9. januar 2012

Nok et overstått emne




Kilde


Skoleåret er noen dager gammelt, men i og med at vi først fikk eksamenskarakterene fra skriftlig eksamen idag, er det først nå vi offisielt har bestått forrige semesters største emne, BSV5-100 "Velferdssamfunnet". Et monster av et emne med en strykprosent på 60% i fjor (og 13% i år, så flinke vi er!). Var fem studenter som fikk A på skriftlig eksamen, og vet at minst tre (fire?) av dem går sosionom, så er rimelig stolt over klassen min nå:). Så nå er det bare å sette full fart fremover og gi alt på Individuelt sosialt arbeid. Dette blir bra!

Oh yeah!

I andre nyheter har jeg fått sånn trafikkmåler fra Susnet, som forteller meg litt mer om hvor mange som faktisk er innom siden, litt mer effektivt enn Blogger sin egen statistikktjeneste. Vidunderet lagrer også IP-adressene til de som er innom her -- hvis dette plager deg veldig, kan du bruke en gratis "proxy" :).

Har også innrettet meg på Bloglovin', en nettside hvor du kan holde grei oversikt over alle bloggene dine uten å måtte besøke dem én etter én. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det før.  Nevner det fordi jeg mått legge inn denne lenken for at Bloglovin' skulle tro på at jeg eier denne bloggen:

Klikk her for å følge bloggen
(spam, spam, lovely spam... :p).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar