lørdag 23. juni 2012

Når du har bestått og kan senke skuldrene #thatfeeling

With apologies til alle de som hater hashtags utenfor Twitter.

Har da endelig fått karakter på først eksamen vår, den hvor vi leverte to skrevne oppgaver om henholdsvis økonomisk rådgvining og etikk. Var veldig mye som skjedde mens vi jobbet med oppgaven, hadde blant annet arbeidskrav som endte opp med å bli temmelig langt og omtrent utgjorde en tredje mappeoppgave, og var en del andre ting og, så er egentlig sjeleglad over ikke bare å ha levert i rute, men også over å få karakteren C!


Har ikke fått karakterer på de individuelle oppgavene, bare en samlet karakter, men har bedt om begrunnelse og karakter for hver oppgave av emneansvarlig, blir strålende glad om jeg får svar, så får jeg vite hva jeg har gjort bra og hva jeg trenger å jobbe med. Har jeg fått B på én av oppgavene kommer jeg til å gå i taket!

Er sånn by the way veldig stolt over superklassen min, så på Studentweb at alle som hadde levert oppgave også hadde fått bestått. For ikke å snakke om vernepleier-vennen min som ble den eneste i klassen sin som nådde opp til en B på vernepleiernes oppgave! Way to go:)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar