fredag 13. april 2012

Typ scrapbook

Har endelig fått sortert bilder og sånn som jeg har tatt og lastet opp i det siste, tenkte jeg kunne lage et lite "random" scrapbook- innlegg av dem, og på samme tid fortelle om hva jeg har gjort i det siste:). 

Har hatt relasjonskompetanse til den store gullmedalje, og nå etter påske har vi hatt forelesninger om kjønn og sosialt arbeid. Under selve påska... har jeg gjort pent lite, stort sett gått hjemme og kjedet livet av meg og ventet på at skolen skulle begynne så jeg kunne dra til saftbygda igjen. Egentlig godt å være igang, selv om jeg sliter med å få sove om natten og har gått glipp av en dag denne uken, grunnet at jeg de siste dagene har fått omtrent totalt fem-seks timers søvn. Noe som er kjipt når du tenker på at vi bare hadde tre skoledager denne uken. Nå har vi i det minste fri pensumlesing og oppgavehelvete en hel uke. Skal bli godt:).

Noe av det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å raske med meg noen utgaver av Megafon, spesielt de som kjørte "Middag for et megafon"-spalten, hvor profesjonelle kokker delte oppskrifter på mat du kunne lage for en femtilapp. Genialt også for oss studenter;)!








Fant også denne flotte tegningen jeg fikk av min bestevenn i Houston:


...og gravde fram huset jeg lagde av 200 sukkerbiter i Design og Arkitektur på VGS :3!


Arbeid med forberedelse til klientsamtaler fra før påskeferien. Kasuset til klienten min, som hadde mistet sitt for tidlig fødte barn:


Vi fikk brynt oss på både klient- og sosionomrollen, og kjørte tre samtaler med hvert kasus. Var et par triste historier, men det gikk bra med alle til slutt :). Flinke sosionomer vi er!

Og så var det igang med å søke til høsten. Forslag;)?

Kan stokke om på valgene helt til 1. juli, er det å fylle det ut i første omgang som er tricky. Så mye å velge mellom;)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar