lørdag 28. april 2012

Koffert på Meio

Her kommer enda et "glansbilde/skryteinnlegg", velger å utnytte det gode humøret når det kommer, og i dag er virkelig en god dag;). Sitter her i hiet mitt (hybelen min) og lader opp mellom slagene. Har nettopp vært på Meio og hatt min beste natt på jobb som vakt så langt dette året (eks-russefest og oppunder 550 gjester). Vi snakker høy takhøyde og action så og si hele tiden fra det tok av til vi var ferdige for kvelden og skulle kaste dem ut, og måtte bruke koster og snøskuffe for å få ryddet opp i havet av dritt (for det meste en million plastglass) som lå igjen etter dem. Var en fantastisk utfordrende natt hvor jeg virkelig fikk tatt i bruk alt av evnene mine og det var veldig lite dødtid. Men det er utrolig hvordan folk tar av når de får på seg russebukse og inntar alkohol -- skjønt selv da oppførte de seg egentlig strålende, alt tatt i betraktning.

Vil dog også fortelle at noen tenkte koffert litt mer bokstavelig enn andre denne natten. Klassens fargeklatt hadde ikke fått tak i billett til arrangementet, og jeg sa på spøk at hun kunne la seg smugle inn i en koffert som noen andre kunne ta med seg inn. Hun hoppet på ideen, fant fram en stor koffert, prøvde den og fant ut at hun fikk plass inni, og var sjeleglad over at hun hadde funnet en måte å komme seg inn på. Heldigvis for henne fikk hun tak i billett til arrangementet, og Prosjekt Koffert kunne skrinlegges.

Men nå klokka halv elleve braker det løs igjen, da skal jeg ta med en halvannenliter cola og ta bussen til husfest hos erkebergenserenbestisen. Skal bli godt å få festet litt selv og, og ikke bare stå og se på. Håper natten blir bra, og er glad vi ikke har skole mandag og tirsdag, tror jeg blir vel utslitt:).

Har og endelig fått vært og buldret igjen, elsker idrettshallen vår. Vi har en god buldrevegg, treningsutstyr (pull-up bar, kabelstige, osv) og en svær "monstervegg" å tauklatre i.



Det beste med klatrehallen er dog disse, for jeg simpelthen elsker å trene luftakrobatikk! Det er kjempegøy og super fysisk trening, og jeg prøver å ta med håndboka mi hver gang jeg er på klatrehallen, selv om gymtauene deres gjør en del mer vondt enn de polstrede repene sirkusskolene bruker. Sirkustau er også mye lenger, og går helt ned til gulvet, mens disse slutter i knuter en god halvmeter over tjukkasen, og bare går noen meter opp. Men jeg storkoser meg :)!


Kjøpte semesterpass for 1200 kroner fordi jeg visste det ville bli super motivasjon, og nå har jeg vært der og trent en million ganger og blitt kjernesunn student! en gang eller tre dette semesteret, og må virkelig skjerpe meg og trene masse for å tjene inn igjen de pengene! Skal bli godt fremover i eksamenstiden:). Gleder meg litt til sommerferien, selv om jeg også synes det er deilig å gå høyskole og jeg allerede gleder meg til neste skoleår:D.

Har og fått besøk av foreldre og hund, og dro med oss erkebergenseren og spiste kinamat. Smakte ikke akkurat dårlig (smakte vel egentlig kylling, men litt "gummiaktig" å tygge), men tror ikke jeg spiser det igjen -- eller kanskje jeg prøver den sterke versjonen. Time will tell :).

Blekksprut 0, Øyvind 1!

Stå på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar