lørdag 14. april 2012

Refleksjonsnotat Meio


Da har man jobbet som vakt på Meio igjen, dagsordenen var club med DJ på scenen, laser, røyk og strobelys -- ganske seriøst for vesle studentvannhullet vårt;). Refleksjoner etter natta:

  • Innser at i natt kanskje ikke var rette natta for å jobbe på Meieo som vakt for første gang (with apologies to C.;)).
  • Kombinasjonen av tørris, laser og festglade dansestudenter er bare awesome å se og høre på, og gjør vaktjobben langt mer underholdende :)!
  • Det er utrolig hvor godt studentene våre klarer å oppføre seg når de er ute på Meio. Er ikke ofte det skjer noe alvorlig her. Flinke gutter og jenter:)!
  •  Syns det er synd at K skal dra snart, selv om hun selvfølgelig må få lov til å slutte og gå videre med livet hun og -- råd til nye studenter, vær forsiktige med å bli for gode venner med sisteårsstudentene :p!
  • Jeg er fremdeles overhodet ikke fotogen (og må seriøst begynne å bli flinkere til å ete og legge på meg igjen snart):

Sosionomene lader opp for kvelden med koffein, chilinøtter og godt humør ;)!
Foto: Svein
  • Gratis kiwi til oss frivillige er ikke feil, spesielt ikke nå som jeg er blitt kiwi-hektet igjen :)!
  • Jeg har seriøst gode venner, aldri et kjedelig øyeblikk, alltid noe å snakke om ;).
  • Jeg syns fremdeles det er jævlig unødvendig og hensynsløst å spille "Alla som inte dansar er voldtektsmenn" på offentlig sted. Serisøt - fatter ikke hvilket år og land enkelte lever i inni hodene sine iblant.
  • Men når jeg var kommet vel hjem -- etter en halv uke med nesten null søvn -- var det utrooooolig deilig endelig å få soooove!
Har hatt lat daffedag idag, men nå er det ut og handle middag og få seg litt frisk luft, kanskje se om jeg får trent litt. Så blir det vel å begynne å jobbe med oppgave imorgen eller senere ikveld.

Stao no pao!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar