søndag 9. september 2012

Små gleder

Tenkte jeg kunne kjøre et innlegg om små gleder, kanskje litt som en motvekt til "tyngre" innlegg og tanker som svirrer rundt her til bloggs. Noen ganger har jeg en god dag i utgangspunktet, feks fordi jeg nettopp har fått penger på konto (og 18 000 kroner er ikke akkurat en liten glede :p), men tenkte jeg også kunne ramse opp noen små gleder som gjør meg litt ekstra gla' akkurat nå. From the top of my head:


En velfylt kakeboks på hybelen

 Et ubrukt ark med bobleplast :)

Svært uenig.


Ute-iskaffe






En fantastisk solskinnsdag i verdens beste bygd


Det er utrolig hvor mye sånne små ting kan bety på en dårlig dag. Tror alle har slike små ting de gjør, eller opplever, som de husker vel så mye som de større tingene, som gode karakterer på eksamen eller store summer inn på konto etter å ha hatt dårlig råd i lang tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar