torsdag 6. september 2012

Hverdagsliv

Da var man kommet inn i hverdagen igjen. Har hatt skole i to uker nå, og har vært tungt å komme igang igjen, men er fremdeles utrolig godt å være i gjenge igjen. Må bare komme inn i en god rutine med lesing, trening, klatring og sånn. Har vært rimelig håpløs på å komme meg av gårde på skolen og fritidsaktiviteter, så har blitt mye loking hjemme på hybelen, og det er jo verken produktivt eller bra for psyken;p. Men kommer ennå ikke over hvor deilig det er å bo så nært campus! Høyskolen har lagd en liten modell så jeg kan vise dere:


Luksus:).

Ikke mye annet som har skjedd, bortsett fra årets første klatretur med Ann Helen, og et restaurantbesøk hvor vi ble introdusert til en ny matrett. Se på dette motbydelige dyret:


Det du ser er svart spaghetti, og er visstnok pasta som er blitt farget av blekksprutblekk. Porsjonen ble fortært av erkebergenser Rut; tror ikke jeg vil bestille det selv :p.

Håper det blir mer blogging fremover når jeg kommer i gang med ting. Nå må jeg i seng så jeg kommer meg opp i tide til forelesning kvart over åtte i morgen. Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar