onsdag 12. september 2012

Grattis me' daaagen!



Denne blogghilsenen går til englebarnas solstråle og tillitsvalgte,
kjære vennen og selvoppnevnte "støttekontakten" min,
som fyller år nettopp nå i dag!


Du som alltid er glad og full av latter og rare påfunn,
du som er et tastetrykk unna når "pipza" trenger å snakke,
som alltid stiller opp og tar ansvar når vi trenger deg, og backer oss når vi trenger støtte,
som finner deg i meg selv når jeg er på mitt aller mest håpløse (seriøst, hvordan får du det til?),

og som alltid kan få meg til å smile og le på en dårlig dag,
bare ved å være deg selv!



Håper kjæresten din og oss englebarna og alle vi venner og kjente du måtte ha rundt deg i dag klarer å gi deg den beste 20-årsdagen du noen sinne har hatt!

Grattis med dagen, Ann Helen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar