onsdag 7. november 2012

Tørkeperiode

Har vært vel tyst her inne på bloggen en liten stund, tror det har litt å gjøre med angst/stress knyttet til skolen og eksamen. Driver og mekker på et innlegg til 19. november (verdensdagen mot seksuelle overgrep) om fordommer og myter rundt voldtekt, og har et par andre innlegg i kladd, men føler ikke jeg har noe særlig å faktisk legge ut. Ergo er det blitt ganske stille her i det siste.

Så her kommer en punktvis oppdatering:
  • Det snør i Fjøra! Er flere som hater at det er begynt å snø så tidlig, men jeg er sjeleglad :)
  • Greide klatreløypen jeg falt fra for litt siden. Fikk endelig tatt den igjen, og klarte å klipse meg inn i målet mitt (første topptaufeste) uten å ta en omvei for å komme dit. Og uten å dette ned;).

 Foto: Sasha
  • Fikk endelig godkjent et arbeidskrav jeg har hatt skikkelig angst for, var rett før jeg klemte læreren da han fortalte meg at det ikke bare var godkjent, men også bra ;) ! Har to arbeidskrav og ditto eksamener igjen å ta, men tror det kommer til å ordne seg, føler en byrde er blitt lettet fra mine skuldre nå ;)
  • Driver og jobber med VEKA-revyen med revy og teatergruppa. Skal óg underholde med en sketsj med gruppa når det er quiz på Meio neste uke, tror det blir bra :) .
  • Hadde besøk av tanten i dag, hun var innom Sogndal i forbindelse med vareplassering på Arks nye bokhandel (som ser fantastisk ut og er vel verdt et besøk!) her i Fjøra. Var ikke lenge jeg fikk vært med henne, men vi fikk da tid til kaffe og hamburger på kafeen på senteret :).
  • Planlegger både det ene og det andre, og gleder meg til jeg får penger om en uke. 
  • Har hatt om organisering av grupper på skolen, var spesielt interessant for meg i og med at jeg jo har vært innlagt på et psykehus der de drev utstrakt gruppeterapi. Var veldig lærerikt, og jeg fikk øynene opp for hvor utrolig vanskelig det kan være.
  • Syklet på slapsføre for første gang i mitt liv og overlevde (uten fall eller kollisjoner av noe slag:p), men tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen.
  • Er blitt helhekta på Hearts of Iron III.
  • Har omtrent bare pasta igjen og gleder meg til jeg får penger så jeg kan spise noe annet til middag :p
  • Har veldig lyst på kaffe og får bare pelle meg inn på kjøkkenet og fyre opp vannkokeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar