fredag 30. november 2012

Mens vi venter på eksamensdyret

Sitter her på datarommet omringet av flittige studenter. Er ikke helt i form i og med at døgnrytmen min er død og det eneste jeg har spist idag er tre kopper kaffe, en kopp kakao, en porsjon tacokjøttdeig med to frokostbaguetter, en termos kaffe og noen gulrøtter, så burde egentlig stukket hjem (over veien;)) og spist noe skikkelig mat. Men her sitter jeg nå med vannflasken og gulrøttene mine, og blir nok til at jeg blir sittende her til bakenden er grodd fast til stolen, med tanke på arbeidsmengden jeg har, samt at jeg ikke akkurat er verdens flittigste student selv. Siden døgnrytmen likevel er såpass ødelagt som den er, blir det nok til at jeg blir jobbende til utover natten, så utnytter jeg kreftene til det fulle.

Men først skal jeg ned på Meio og se på sketsj fra revy- og teatergruppa mi, så får jeg tankene over på andre ting så jer er bedre rustet til å møte Eksamensdyret den sjette desember :3 !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar