onsdag 28. mars 2012

Innspurt

Da er det bare to dager igjen til påskeferie på halvannen uke. For oss studentene som praktisk talt aldri har noe særlig til fridager, og som føler at mye av fritiden går med til pensumlesing og oppgaveskriving, er dette ufattelig kjærkomment.

Jeg har det litt sånn akkurat nå. Mer enn vanlig (synesyndpåsegselvutengrunn:p)
Hadde vår andre av tre klientsamtaler idag, er ufattelig spennende og lærerikt selv om jeg ikke føler alt går like bra (samtalen i går gikk bedre enn den idag), men sånn er det jo, man skal lære av sine feil.

Føler uansett at jeg er klar for ferie, er litt "utbrent" og sliter med å få sove om nettene, og da er det desto vanskeligere å komme seg opp om morgenen. Men i morgen begynner vi i det minste 9:15 istedenfor 8:15, så da blir det i alle fall én time lenger søvn i natt... før jeg må opp klokken syv på fredag og ha kjøretime.

 Agenda for påskeferie:
  • Feire bursdagen til mamma :)
  • Treffe igjen søsken
  • Sove ut (høy prioritet)
  • Hyttetur med hunden og erkebergenser-bestevennen min:D!
  • Lese pensum til den store gullmedalje, i alle fall nok til at jeg ikke får dårlig samvittighet
  • Trene masse, både styrke og joggeturer Jah, veldig. Nyttårsforsetter, ass :/...
  • Dra på en padletur eller to :)
  • Skrive på oppgaver og generelt få unnagjort skolearbeid.


Påskeferie -- verdens vakreste ord akkurat nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar