tirsdag 13. mars 2012

hektisk.studentliv.no

 Vinterprakt

Da har man klart å sløse bort en hel skoledag. Var litt sent oppe i går kveld og hadde litt dårlig samvittighet før jeg la meg fordi jeg hadde vært lenge oppe, og før jeg la meg sjekket jeg timeplanen på skolenettsiden så jeg kunne stille inn mobilen til å vekke meg til riktig tidspunkt. Er kanskje det at jeg er veldig trøtt, men jeg klarer å se, til min store overraskelse, at vi ikke har time tirsdag. Blir selvfølgelig sjeleglad og går rett til sengs, sover ut, står opp og sjekker timeplanen igjen. Joda, vi har obligatorisk undervisning i etikk til 11 idag. Våknet sånn omtrent halv tolv. FML.

Får ta det igjen med hektisk dag i morgen -- først kjøretime kl. 8-8:45 og forelesning 9:15-11, så samtale med en lærer, så psykologtime kl. 12:30, så er det ærender rundt om i butikker og lesing av pensum på Kulturhuset før jeg runder av meg trening eller klatring på Idrettsenteret på veien hjem. Får håpe jeg klarer å hive meg rundt og jobbe meg ihjel i morgen så jeg kan "ta igjen det tapte" og legge meg med god samvittighet.

Har hatt en kort pustepause med blogging her oppe i "hulen", men får komme meg tilbake til etikklesing igjen, før jeg vender nesen hjem til hvile og litt altfor sen matlaging. Speaks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar