fredag 18. oktober 2013

Høstferie, og ikke stort mer

Er nå plutselig over halvveis gjennom denne fantastiske høstferien, og jeg har i beste dokumenterealtjeggjørpåblogg-stil har jeg laget en liste over hva jeg har tatt meg til her i hjemlandet Bergen:3:
1. ikke en dritt.
2. coming soon

Okei, så jeg har drevet med et par ting. Jeg har feiret bursdag og spist kake og åpnet presanger:

Og ja, jeg vet jeg burde ha støvsuget gulvet før jeg tok dette bildet :p

Jeg har sovet, mye og lenge (og det føltes faktisk så godt å koble av at jeg opplever at jeg ikke bryr meg om at jeg snur døgnet), jeg har endelig fått kommet meg til legen for en stygg hoste jeg sliter med og blitt satt på hostesaft- og antibiotikakur, og i dag pakket jeg ned trapesen og luftakrobatikkhåndbøkene jeg ikke fikk tatt med meg i august, så kommer forhåpentligvis til å bli mye flyving i både trapes og gymtau på folkehøyskolen i fremtiden sammen med de som vil henge seg på:). Gleder meg både til å trene og lære bort!


Blir et ork å dra hele veien tilbake til Grong allerede til helgen igjen, men det er heldigvis en del dager til ennå, og skal tross alt bli utrolig godt å treffe alle folken-vennene mine igjen når jeg først er fremme, minus de som er og farter rundt i Europa på skoletur, selvfølgelig:(. En liten hestejenteklassekameratfugl har også hvisket til meg at det snør der oppe nå, så da har jeg også det å glede meg til (selv om det selvfølgelig skal bli vått og varmt igjen akkurat når jeg kommer tilbake:p)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar