mandag 14. mai 2012

Høydepunkter

Det å laste opp bilder fra mobil er en bitch for tiden, så har ikke blitt mange oppdateringer i det siste... men tenkte jeg kunne kjøre én "samleoppdatering" nå om hva vi har syslet med den siste tiden:)?

Først vil jeg gi dere enda et godt argument til å bli med i Bar- og vaktgjengen. Forleden hadde vi vaktsjef med fagbrev kokk, og vi ble lokket med noe ekstra godt om vi stilte på jobb.


Så da ble det deilig biff med saus, risotto, pizza og salsa:p! Yey!

Ellers er jeg egentlig glad for at våren er kommet, litt deilig at det er blitt varmt igjen, og Sogndal i vårklær er bare utrolig vakkert (særlig nå som de utallige frukttrærne begynner å blomstre!). Så hvor tror dere naturelskende Øyvind tilbringer dagene nå som forelesningene er over for i år :3?


Ja, hvor ellers? Her:

(fiktivt kasus)

Arbeidskrav (ekstra oppgave du må skrive om du er borte fra undervisningen) jeg ikke forstår att og fram på, to mappeoppgaver, og lesing til fire timers eksamen. Ferdig med arbeidskrav, arbeidskrav leveres inn, får vite at jeg ikke har fått godkjent fordi jeg har rotet til et regnskap i del én og skrevet for mye (!) på del to... knurr. Skal innom kontoret til læreren vår i fattigdom og kjønn og kaldkvele ham:p be om veiledning i forhold til arbeidskravet mitt i morgen. Håper han er der, og at han har tid til meg. Skjønner ikke att og fram på dette med å sette opp budsjetter og sånn (og resten av klassen sliter og, mappeoppgaven vår går ut på nett det samme).

Neida, er egentlig takknemlig for arbeidskravet, for jeg har lært kjempemye mens jeg har skrevet det. Skulle bare inderlig ønske jeg slapp, så jeg kunne jobbet med oppgaver og pensum som alle andre. Litt seriøst stresset nå som innleveringer (1. juni) og eksamen (8. juni) nærmer seg med stormskritt.

Ikke så mye annet å skrive om, i hvert fall ikke som jeg vil si så mye om på en blogg;). Men ting går bra for tiden. Var på klatring med to venner nylig, og fikk tid til å både klatre i tau for første gang på tusen år, og gjøre noen luftakrobatikksprell (se forrige innlegg;)) i klatretau. Var kjempegøy, men har dessverre ingen bilder å poste, skal være flinkere til å fotografere neste gang:).

Ellers stresser jeg sånn moderat med å finne meg sommerjobb, har jo hiet mitt over sommeren, noe som er utrolig praktisk, men som også betyr at jeg må finne arbeid fort, eller sitte igjen med en småribbet sparekonto til høsten. Håper jeg finner noe, skal fortsette å lete, spørre rundt, og sende åpen søknad til kommunen:). Og ja, jeg vet jeg er vel sent ute som ikke har funnet noe ennå, så ingen grunn til å gni det inn.

Oh, men sånn by the way før jeg runder av --


Tre tusen takk :D !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar