fredag 24. januar 2014

Plutselig var man tilbake igjen

Plutselig satt jeg på hybelen igjen. Vi har gledet oss til spaniaturen en evighet, telt uker og dager, planlagt og sett på nettsider og lagt planer, og nå er jeg tilbake på skolen, full av inntrykk og opplevelser. Jeg har lært masse nytt om riding og hest generelt og er stappmett på fantastiske opplevelser, og jeg føler vi vokste som klasse av turen. Stedet der vi bodde var drevet av folk som var både kjempekoselige og kjempedyktige, og vi møtte en gjestfrihet uten like, og Coín var et fantastisk lite sted. Skal definitivt tilbake hit!

Hadde ikke med laptopen til Spania, så bestemte meg for å føre reisedagbok istedenfor, og «føre inn» innleggene på bloggen nå som jeg er kommet hjem. Så fremover blir det mest sannsynlig en del «dag for dag»-innlegg, så snart jeg får igjen kreftene og får overført bildene fra mobilen.

Godt å være hjemme igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar