fredag 7. desember 2012

still alive.

Hadde eksamen idag. Gikk overraskende bra, spesielt med tanke på at jeg nesten ikke har møtt til undervisning eller lest dette halvåret ;). Var egentlig mest innstil på å møte, gjøre mitt beste, stryke og ta eksamen opp igjen, men fikk heldigvis spørsmål jeg kunne svare på, og håper på å få en C eller bedre. Har nesten dårlig samvittighet for at det gikk så bra, er inderlig glad for at dette var et lett halvår.
Eksamensferdigfeirejuletallerken på kantina, glede!

Ironisk nok er det først nå, som eksamen er overstått, at jeg plutselig er kjempemotivert til å lese. Opp til eksamen var jeg omtrent lammet av at jeg lå så langt bak, så orket knapt nok åpne bøkene (noe jeg angrer på nå), men nå som jeg har fått det av skuldrene vil jeg bare hive meg over bøkene og ta igjen alt det tapte. Life is strange.

Men er nå iallefall endelig ferdig med skoleåret, og kjenner jeg gleder meg som en unge til å tilbringe neste halvår ute i praksis. Så får man bare gjøre en bedre jobb neste skoleår, vet jeg kan bedre enn dette!

Stå på!

Kloke ord

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar