søndag 7. oktober 2012

Back on duty

Da har man vært på bursdagslanghelg i hjemlandet -- tok bussen fra Sogndal på torsdag og ble innkvartert på det gamle rommet mitt i barndsomhjemmet. Så da jeg fikk rommet for meg selv og ikke hadde noe bedre å ta meg til var det bare å brette opp ermene og lese og skrive som en gal student på espresso!


Not. Tror ikke jeg leste eller skrev en side i løpet av "ferien". Har som regel god grunn til å koble av i og med at jeg hadde langhelg og bursdag, men herregud, ligger så langt etter pensum og har mest sannsynlig to arbeidskrav nå i og med at jeg har vært så mye vekke, så har i virkeligheten absolutt ingen unnskyldninger til å slacke. Men føler jeg er i en ond depresjonssirkel -- går ikke på skolen, gjør ikke egenarbeid, spiser ikke, og duller ikke med rommet mitt -- og jo mindre jeg orker, jo svakere og mer giddalaus blir jeg. Er glad jeg har gode venner som sender meldinger når jeg er borte, deler ut terapiklemmer og gode ord og drar meg med på klatring og andre aktiviteter som gir meg sårt tiltrengt glede og energi.

Men har ikke hatt en helt innholdsløs minihøstferie -- har fått truffet koselige tremenningen min for (tror jeg) første gang, og har gjennopdaget Final Fantasy VII og Axis&Allies, og har vært mye med bisk og kattepus og familiemedlemmer!


  Kjært gjensyn




Er uansett godt å være tilbake til Sogndal. Spaserte nettopp inn med sekk på ryggen, trapesen min i den ene hånda og en pose med presanger i den andre, og livet var godt:). Får satse på at fremtiden blir bra -- uka i morgen kan bli vår beste dag og så videre.
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar