torsdag 5. juli 2012

Rolige dager...

Så satt jeg foran laptopen igjen, fremdeles ikke mye som skjer, skal innom Rut i morgen og hente en jakke som henger igjen oppe hos henne og betale noen regninger hos DnB, og kanskje kjøpe en is eller treffe venner eller no. Er deilig vær her i Bergen, og har henten en iskaffe i kjøleskapet og være ute i hagen og spist markjordbær (jeg vet, actionfylt blogginnlegg).

Gleder meg til skolen begynner igjen til høsten, har snakket med Ann Helen på Face, og fått tildelt fåannhelenmedåklatrekompisoppdrag av henne, noe som innebærer at vi skal klatre mye etter at skolen er begynt (sammen med eventuelle andre som vil være med!). Har fortsatt ikke bestemt meg 100% for at det er 2. året på HISF jeg vil, men har ikke så mange andre alternativer heller. Har søkt et par andre ting og får se hva jeg kommer inn på, eller så blir det kanskje til at jeg jobber et år. Er jo et veldig stort valg, hva man skal bli og hva man skal gjøre kanskje resten av livet, og jeg vil ikke gå et år til og sitte igjen med en to tredjedels bachelorgrad og innse, i en alder av 28, at jeg har valgt feil og må begynne helt fra start igjen. Tror det er veldig mange som sliter med sånne tanker i Norge, mulighetenes land, tror vi har så mange muligheter at det går litt i surr for oss. Noen ganger skulle jeg nesten ønske at jeg var født i et land hvor du bare ble skolert inn i et forutbestemt yrke og ferdig med det, så slapp du å velge og angre på valget ditt senere.

Gleder meg til i morgen. Skal bli godt å få gjort på noe igjen.

2 kommentarer:

  1. Tenker sånn som deg. Hadde vært greit om jeg hadde en rolle, så hadde dagene mine vært fyllt med aktivitet. Nå, not so much.

    SvarSlett