lørdag 1. oktober 2011

Kule sirkusting, del 4: Firetoys!

 

Før jeg begynner: har lurt veldig på om jeg skulle skrive dette innlegget. Firetoys er en utrolig kul nettbutikk, men på den andre siden føler jeg bloggen blir veldig "kommersialisert" hvis jeg skal gjøre reklame for dem på denne måten, og så lurte jeg på om jeg heller ville "melke" siden for kule ting jeg kunne skrevet blogginnlegg om, før jeg viste noen selve siden. Men kjører nå på, hva er det verste som kan skje:)!

Såh. Firetoys, som holder til på http://www.firetoys.co.uk/, er altså noe så digg som en sirkusnettbutikk. Jeg nevnte sirkusbutikken Fler Bollar i Luften i et tidligere innlegg, og dette er altså samme prinsipp, men i nettformat! Hvis du er kjent med nettbokhandelen Amazon, er dette akkurat samme prinsipp, bare med sirkuskunster.

Anbefaler veldig sterkt å utforske denne siden, av én enkelt grunn: den har alt. Du kan kjøpe drager, t-skjorter, håndbøker, diablo, énhjulssykler, trapeser, et stort sortiment rockeringer, sjongleringskjegler, frisbee og tusen eksotiske ting som jeg aldri engang har hørt om, som sigaresker. Det var her jeg kjøpte de to håndbøkene jeg eier i luftakrobatikk, og vurderer også å bruke siden til å bestille et par andre ting.

Siden har også et livlig forum hvor du kan komme i kontakt med masse kule sirkusfolk, inkludert aktive sirkusartister. Har ikke satt meg inn i forumet ennå, men tror det er mye å hente der hvis du e sirkusinteressert:).

Føler det har blitt litt lite sirkus på denne sirkusbloggen i det siste, men nå har dere fått en "severdighet" på nettet å besøke. Ha det godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar